Pós-graduação in Design Editorial en São Paulo - Brasil

Arte y Bellas Artes > Diseño
Pós-graduação in Design Editorial
Modalidad
Presencial
Tipo de Curso:
Postgrado
Precio:
Consultar
Solicita información sin compromiso
IED Istituto Europeo di Design - sede São Paulo
Postgrado - Pós-graduação in Design Editorial - São Paulo - Brasil
Nombre
Apellidos
Teléfono
Mi teléfono es:
Fijo
Celular
Otro teléfono
Mi teléfono es:
Fijo
Celular
E-Mail
Región
Ciudad

Para enviar la solicitud debes aceptar la política de privacidad

Enviar Solicitud
* Campos obligatorios



Por favor, completa todos los datos correctamente.
Por favor, acepta la política de privacidad para enviar la solicitud

INFORMACIÓN BÁSICA POLÍTICA DATOS

ResponsableEducaedu Business, S.L., con domicilio en la calle Gran Vía 81, 5 ª Planta Dpto 1, 48011 Bilbao (Vizcaya). Email de contacto: contacto@educaedu.com. Email contacto Delegado Protección datos: delegadoprotecciondatos@educaedu.com.
FinalidadGestionar el envío de solicitudes de información requeridas por el usuario. Gestionar el envío de comunicaciones promocionales e informativas propias y de terceros sobre formación, derivadas del servicio de orientación académica del portal.
LegitimaciónConsentimiento del interesado
DestinatariosEmpresas del grupo Educaedu Business, S.L., y los centros de formación del que el usuario ha solicitado información.
DerechosAcceder, rectificar y suprimir los datos, así como otros derechos, recogidos en la información adicional
Información AdicionalPuedes consultar la información adicional y detallada sobre nuestra Política de Protección de datos en el siguiente link política de privacidad
Loading...
Descripción de Pós-graduação in Design Editorial
Contenido:
Pós-graduação in Design Editorial

Master - São Paulo.

Start date : March 2017
Duration : 400 hours
Attendance : full-time
Language : Portuguese

IED São Paulo?s Master Programme of Editorial Design prepares students to work in the competitive editorial market of magazines and communication vehicles of critical importance in the opinion making and construction of life style. With a practical and conceptual focus, this specialization encourages the development of real projects of publications with excellence criteria, enabling students to make direct contact and exchange experiences with professionals of reference in their fields.

This course is aligned with the ?knowledge & know-how? approach, which has characterized the IED since its foundation in Milan, in 1966. Competence, good judgment, and creativity are some of the aspects encouraged in the IED São Paulo?s Master Programme of Editorial Design, which covers themes such as Editorial Planning, Conceptual Design, and the Brazilian Editorial Market.

Description .

The Professional
.

The professional graduated from IED São Paulo?s Master Programme of Editorial Design can work as an Art Director and Manager in publishing houses and in the graphic and editorial areas of companies and institutions. This professional must be qualified to present creative solutions aligned with the editorial project of communication vehicles.

Fields of Study
.

Culture: Market Analysis, Semiotic Studies.

Techniques and Technology: Interpersonal Relationships, Editorial Planning, Editorial Design, Photography, Spatiality.

Projects: Behavior and Life Style Magazine, Fashion Magazine, Architecture and Art Magazine, Children?s Book, and Newspaper.

Hours: 400 hours.

O IED São Paulo:
 
A cada ano, o IED contribui para posicionar São Paulo como capital da moda latino-americana. No campo do design, a escola colabora para a emancipação do produto brasileiro no mercado externo. O modelo didático do IED também tem permitido a realização de programas educativos para o desenvolvimento de diferentes setores produtivos em alguns estados brasileiros, com parcerias estratégicas com os setores público e privado.
¿Deseas recibir más información?